Friday, February 28, 2014

Updates :


" It's your life, you play the role not others "
OMG HEYY!!!!!!! Like finally after 1 week I'm here updating!! Miss me? HAHAH!! Okay so let's just elaborate on whatever that's happened lately! So yes I had my flea last Sunday and I must say it sure was a successful one!!! Wanna thanked my family for being there and supporting me!!! Heheh!! School this week was really awesome!!! Ended school at 1 and 12 for one whole week!! And the best part is I even get to see my eyecandy!! hahaha *smirks* hahaha!! So yea that's all I guess for today ahahaha! Happy weekends then to all of you lovelies out there!!!
Thanks for reading ;
Love,
Shar,
xoxo



Friday, February 21, 2014

Updates~~

"Someone call the fashion police we have a fashion crime here!!"
22 February 2014 
HELLO! Sucha boring Sat today!! So anyway, good news, my flea market is tmr!! Here's the venue:
Block 698C at Hougang St 52 #01-29 Singapore 5333698

Oh and to mention, I might be starting an instashop!! Or maybe continue with my blogshop! Not too sure of which, but I think instashop is much easier to handle!! And the photo above, I might be selling that too!!! Hehehe so do check my blog once in awhile to read about the updates!! Alright then hope to see you readers at my flea market!!!!!! SPREAD THE WORD!!!!!!!!!!!
Thankyou for reading 
Love,
Shar,
xoxo

Tuesday, February 18, 2014

UPDATES X


" I got my eyes on you, you're everything that I see "
18 February 2014:
Hey, how are you guys feeling? okay? I hope so!! So anyway, just me with my updates hahaha! School as usual, okay.. hehehe. But today I'm damn tired though I slept early last night :-( haish, but nonetheless I did enjoyed school because of my fellow classmates and my friends hehehe. If you noticed, I deactivated my twitter because I wanted to concentrate on my work and not to be distracted with twitter and I managed to concentrate with my projects after 3 days!!!YIPIEE! But I'm not done with my projects because I have 3 projects to be done........ my god. So to inform you guys that I won't be posting much like how I used too! I really hope you guys understand!! Haish thought I truly miss how I put 100% in my blogging. Oh wells!! Alright guess that's all for today!!
Thanks for reading ;
Love,
Shar,
xoxo

EXTRAS!!!!!!!
I just made a carousell account!!!! 
you can follow me at shardianazxc!!!!!
Decided to sell my items there, a big thankyou to the annon who told me about this!!
xoxoxo

Friday, February 14, 2014

Valentines


" Valentines Day "
14 February 2014:
Hi!! Hehehe yes it's Valentines Today!! Which means, you'll be seeing girls with roses,teddy bears, balloons and etc! Hahaha! So had school today! School was great! Hahaha got a gift from my friend and from this really random guy today! Hahaha super awkward!!!! But thankyou very much for the Hershey's and Teddy Bear! I appreciate it a lot thought I hardly even know you. So anyway, after school went to take Polaroid shoots with my girls!! Hahaha so cute!!! And my very cute friend wished me Valentines HAHHA so cute!! OH OH AND AND GUESS WHAT!!!!! FINALLY I got to talk with Hazeeq!!!!! Omg it's been a really long time since we talked!! The last we talked was when we were in sec2!! ( Pics below ) see the difference between us now and then AHAHAHA ps I had to cover my face haish. OKOKOK So anyway, I had the best day of my life today!!! hehehehe okay, that's all and Happy Weekends!!
Thanks for reading,
Love,
Shar,
xoxo




Wednesday, February 12, 2014

UPDATES



" Sometimes, we think everyone is our friend, when the real picture is there's only a few that's true"
12 February 2014:
HEY! Oh dear god, it's been like 6 days since I last updated by blog! So sorry!! I've been so so busy with school lately!! So anyway, school this week is ok but super tiring!! So today had events in school and had this photo booth thingy!! $1 for Polaroid shots!! Then blabla had lessons and so!! Oh and yesterday  the cast of "The Lion Men" came down to my school!!! AND TOSH WAS SUPER HANDSOME AND HOT !!! And the best part is just the day after I went to watched that movie!!! Hehehe...... no lessons tmr due to Air Show thingy!! Yay!! Hehehe okay, that's all for today's post! And oh! Do check out my post for this weekend!! I might be doing a hair tutorial for school!! Simple and Fast way to style your hair!!!!!! 
Alright till here,
Thanks for reading,
Love,
Shar.
xoxo

Friday, February 7, 2014

Updatesssss!


" Someday, dreams will no longer be a dream but it'll be reality"
7th Feb 2014 :
Hey! Finally I get to sit down on my study table and have enough time to blog today! So anyway, had school today as usual school's great plus super tiring! But anyway, i'm here to advertise on New Balance shoes!! Here are some new designs from DAISYPICKS16!! These designs are a little more unique than the normal NB shoes you've seen in my previous post!! So come and grab yours today!!! $32 per pair!!!
As usual, 
you can contact them through insta or email
Text/Ws them at 86063904!! 
Or follow them on IG @DAISYPICKS16!!
Alright,
Thanks for reading!!
Love,
Shar,
xoxo



Such sweet comments!!! Hahaha idk why but I felt like I had to post this!! Lol xD hehe thankyou so much for that compliment xoxo!! 


Thursday, February 6, 2014

HI





" Smile even if your days are dark "
HEYYYYY! So let me just elaborate on today, ps that photo above is a throwback! Okay, so today's lesson is damn lepak!! ( slack ) So had this Civil Defense thingy and all the abang2 NS men came to my school for some event thingy!! They had painting thingy ( from the pics below ) omg the guy who painted our faces was a cutie!! My friends and I totally fan girl over him!!!!!! Omg and he even photoboomed us HAHA Nickolas *.*!! Okay enough of that, omg have I mention how much I love my life skill teacher?! She's like sucha funny and lepak teacher!!!! And she doesn't drag her lesson!! Heheheh so yea then that's all. Been so tired with school haish!! And I've so many things to do to prepare for my project can I just cry omg!! Wookay that's all for today's post! And yipeee can't wait for the 9th!!!
Thanks For Reading,
Shar,
xoxo 

                                           




Sunday, February 2, 2014

Updatessssssssss



" These smiles fades someday "
2 Feb 2014 :
HOLLAS !!!! How are you all doing? I hope you're fine. So anyway, went out yesterday to town with Sya then met up with Zylah! Hehehe miss them so much!! So went to town and window shopped and took some selfies, as usual. Then headed to sol's football match! Met up with him for awhile then headed back to town!! Basically just had a talking session with my girls cause we three were rather down lately but we're okay now yay yay!! School's tmr zzzz. Okay so btw I decided to decorate my locker in school!! And I felt like doing a video or a post on it!! Hahah what do you think?? Hehehe let me know on askfm ok!!
OH and I'm proud to say I've reached 7.1k readers!!! So damn happy!! Hehehe wookayy !!
Thanks For Reading !!
Love,
Shar,
xoxo